szombat

The 1st

Hát, elérkeztünk az első kritikához. Joey*-kérte, hogy írjak a Harry Potter és a Félvér Hercegről. Kezdődik a kritika!
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgAAyPeBUsrpWE9YMnJwVY5_Y2aME4v8zdseyWmutpX1hOgf8u68vzsPgamlUONgA-pqs-gFuL3KGZmL4Iui8DSKGWlTTWrcrOYtz2vmcTOifOYDibikk9p6bxWn75DoX5nlcfU8yQtY0HE/s692/hp.png
Mivel én már olvastam könyvben, tudtam, hogy mire számíthatok. Ettől függetlenül nekem tetszett a film, bár amióta Star Wars rajongó vagyok, elszoktam a Harry Potter filmektől.
A Harry Potter és a Félvér Herceg hangulata meglehetősen sötét. Hiszen már mindenki tudja, hogy Voldemort visszatért. Volt benne néhány helyen elszórt humor, ami nekem nagyon bejött, hiszen egy kicsit feloldotta a nyomasztó, sötét hangulatot. Érzelmi feszültségből is volt bőven, ahogy azt vártam. Bár van néhány röhejesen unalmas jelenet, de ezt nem figyelembe véve, jó film volt. Tudom ajánlani akárkinek!
Pontszám: 10/8

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése